Capona & Linnea

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Linnea - 6 december 2013 21:50

Hej!
Bakat klart nu. Idag har vart fett chill o inga bussar var inställda. Alla kom. Så det var inge speciel dag. Ingen storm alls men det blåser mycket men inte storm och det kommer bara slask. Uschi buschi!
Ja imorrn ska jag stå o sälja bullar så ja. På söndag ska vi hoppträna!!!!:-D:-D:-D Fett taggad asså! Men ja, jag ska lägga mig nu är fett trött så ja. Mrn vi hörs hej då!

Av Linnea - 6 december 2013 19:43

ta er tid och kommentera i inlägget med bloggnamn. Eller här vad ni tycker min blogg ska heta. JAg lägger ner ungefär 1 timme på bloggen ungefär varje dag. Visst det kanske inte är så mycet men ändå. Ingen kommentar alls på det inlägget om bloggnamn. Den dan var ni 8 st som kollade bloggen och dan efter 7st så det borde vart 7-8 kommentarer ellerhur? Är fett tråkigt när ni aldrig kommenterar om ni har fått en fråga. jag funderar hela tiden på "hmmm... Jag kanske ska sluta o blogga.. Kanske det." TYcker ni jag ska sluta? Det är min fråga. Svara nu på den är ni snälla. Jag lägger kanske ner bloggen men kanske inte om ni vill ha kvar den. KOMMENTERA

Nu kanske ni fatta att jag mena att ni skulle kommentera. Om ni vill skulle jag kunna försöka blogga 2 gånger om dan men då på ett villkor.. Jag vill helt enkelt att jag får kommentarer oftare eller iaf lite mer cred och läsare. För nu är det inte så super kul att blogga. Loggar in 2 unikabesökare kul! Naj inte precis. 4 besökar Ja! Nästan lite roligare iaf. 22 yeyyyyyyy typ mitt record.


JAja. Bloggar snart igen ska bara baka en tiger kaka till imorrn så jag kommer om typ 1-2 timar!

Presentation


Hej!
Kul att just du hittade min blogg!:) Jag är en tjej på 12 vårar som har en egen häst!:)

Capona

Capona är min häst. Jag lånar henne då men.. Iaf är hon en b-ponny på 13 år. Sur men glad liten tant. Haha.       

Men annars så har jag själv tränat upp henne. Nästan,  hon kunde inte så mycket när vi fick henne. Han var ju inriden o så men han hade aldrig i hela sitt liv varit på en ridbana. Men hon kunde hyfsat mycket. Lite skänkelvikning o sånt. Så ja..   Men hon var ett riktigt benrangel när vi fick henne men nu så är hon fin o har mycket muskler. Så hon är värkligen fin nu tycker jag liiite sommar mage men inte mycket. Alla har väl en liten bula på magen på sommaren??   

Cecar

Cecar är också en b-ponny. Fast myyyycket mycket liten. 110 cm ungefär i mankhöjd. Jag är medryttare på honom o rider honom varannan vecka men ibland rider jag honom nån gång själv utan nån bestämd dag. Jag är där o rider Cecar varannan tisdag. Han är en mörkbrun liten busig sak!     

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards