Capona & Linnea

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Linnea - 3 januari 2014 23:05

Imorrn är det ridning kl 10.00 så tagga!! Sen på söndag är det Cecar kl11.00 vet inte om jag skrev det förut.
Haha.

Men vi hörs imorgon så rider jag sen bloggar! ;-)

Av Linnea - 3 januari 2014 17:10

Hej!:)

Hoppas ni hare gryymt härligt såhär på fredagskvällen. Jag ska snart ära tacos!! Muumms säger jag bara. Lyssnar heela tiden på Isac Elliot! Såååå bra asså. Han e gryym. Såå nice han är 12/13 år och är lika stor som Justin Bieber i Findland. Asså lika stor som Justin Bieber fast Isac i Findland. Om ni fatta?? Haha säkert inte ni får väl söka om ni e intresserade. Här kommer min favvo låt:

Suuper bra sen så är det en till som är såå bra.

Båda är såå bra!! Vad tycker ni är han bra/dålig?

JAja sen blir godis och mys framför en film skulle jag tro. Det blir nog "Justin Bieber always Believing". Så japp. Det är typ så man får hänga med han i hans liv!;) Så japp. Men i helgen hoppas jag det blir riiida!!:D Capona!<3

Såklart saknar jag Cecar eftersom jag inte vart där på över en månad. Så ja hoppas vi kan rida i helgen. Men det var väl det. Bilder från igår..<33

 

Bye my små läsare!<3


Av Linnea - 3 januari 2014 12:20

Hej!:)

Idag så ja vi har varit ute en stund på morgonen. Nu såå skickar jag bilder från igår till min mail så jag kan ladda ner de på min dator. Dock tar det väääldigt lång tid. Jag hade bilder mellan 219 och 205 så ja nu är jag på 214.. Så japp jag haar suttit i 20 minuter. Så jag har läst bloggar och nu bloggar jag själv!;)  

Nyår!<3<33

Japp har inte så mycket att säga ska rida Cecar och Capona i helgen skulle jag kunna tro. JApp men.. hahah har verkligen nada att skriva..


Vi hörs senare mamma o pappa kommer vid 13.00-14.00 Så ja vi hörs!

Av Linnea - 3 januari 2014 01:59

Helt enkelt så ska sova nu så höres vi imorgon igen! ;-)

God natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Kul att just du hittade min blogg!:) Jag är en tjej på 12 vårar som har en egen häst!:)

Capona

Capona är min häst. Jag lånar henne då men.. Iaf är hon en b-ponny på 13 år. Sur men glad liten tant. Haha.       

Men annars så har jag själv tränat upp henne. Nästan,  hon kunde inte så mycket när vi fick henne. Han var ju inriden o så men han hade aldrig i hela sitt liv varit på en ridbana. Men hon kunde hyfsat mycket. Lite skänkelvikning o sånt. Så ja..   Men hon var ett riktigt benrangel när vi fick henne men nu så är hon fin o har mycket muskler. Så hon är värkligen fin nu tycker jag liiite sommar mage men inte mycket. Alla har väl en liten bula på magen på sommaren??   

Cecar

Cecar är också en b-ponny. Fast myyyycket mycket liten. 110 cm ungefär i mankhöjd. Jag är medryttare på honom o rider honom varannan vecka men ibland rider jag honom nån gång själv utan nån bestämd dag. Jag är där o rider Cecar varannan tisdag. Han är en mörkbrun liten busig sak!     

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards