Capona & Linnea

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Linnea - 30 oktober 2013 23:03

Hej!
Jag har varit med Julia därför = ingen uppdate. Men imorgon ska jag åka till Stockholm! ! :-D Vi ska va där till på lördag! :-) Ska bli fett kul! Men det kanske inte blir så bra uppdatering då dock.. men en liten paus måste man ju få ta!

Av Linnea - 30 oktober 2013 12:00

Asså nu sitter jag i mitt rum.. Jag har "Nothing like us" rullande i öronen. Det är så mycket tankar som kommer fram av den låten.. Shit!! Allt som händer nu o hände för typ 1 år sen. Allt bara öser in. Alla bilder bara forsar inne i huvudet. Allt som hänt. Att så mycket kan hända. Både bra o dåligt. Men vad mycket dåliga saker som hänt.. Fy.. Det finns en (och då menar jag verkligen en) person som jag litar på till 100%. Som vet typ allt. Jag tror den personen fattar att det är den när den läser detta.. Kan värkligen säga Allt till den personen. Allt nytt som kommer bara öser ur när man väl sätter sig ner o pratar. Man kan bara inte hålla det inne. Man exploderar halft. Bara jag o den personen vet vad som hänt o vad som verkligen är fel.. De andra bryr sig inte. Inte i skolan iaf. Ingen, ingen, ingen.. Vem ska se mig lite iaf?? Kom igen. Visst det är några som ser mig går fram.. Men de får ändå inte med en riktigt. De frågar bara om man ska vara med. Det är självklart att man säger att man vill vara själv. Jag vet själv att man ändå bara går med en bit bakom o ingen frågar eller säger nåt till mig.. Känns hemskt. Fatta er själva. Inte så jäkla kul. Sen behöver jag inte gå in på detaljer. Inte heller Capona. Det behöver inte ni veta. Det är en del som händer kring henne just nu.. Ja. Vi behöver inte gå in på något sånt.  Men jag vill bara skriva av mig allt. Vill inte åka till skolan. Usch. Skapar bara en hemsk känsla..       Hoppas att några i min klass ser detta o kanske fattar hur jag egentligen själv känner.

Livet är inte på topp.

Men liksom känn er in o va mig. Va i min sitvation. Att va den som sitter där på bänken själv. Eller går med i kompis gänget men ändå inte riktigt får va med. Bara "gå" med de bakom de. Känner ni känslan. Sen att man ändå aldrig blir vald eller blir vald sist eller nåt sånt. Fatta hemska sitvationen..

Det är mitt liv..

Presentation


Hej!
Kul att just du hittade min blogg!:) Jag är en tjej på 12 vårar som har en egen häst!:)

Capona

Capona är min häst. Jag lånar henne då men.. Iaf är hon en b-ponny på 13 år. Sur men glad liten tant. Haha.       

Men annars så har jag själv tränat upp henne. Nästan,  hon kunde inte så mycket när vi fick henne. Han var ju inriden o så men han hade aldrig i hela sitt liv varit på en ridbana. Men hon kunde hyfsat mycket. Lite skänkelvikning o sånt. Så ja..   Men hon var ett riktigt benrangel när vi fick henne men nu så är hon fin o har mycket muskler. Så hon är värkligen fin nu tycker jag liiite sommar mage men inte mycket. Alla har väl en liten bula på magen på sommaren??   

Cecar

Cecar är också en b-ponny. Fast myyyycket mycket liten. 110 cm ungefär i mankhöjd. Jag är medryttare på honom o rider honom varannan vecka men ibland rider jag honom nån gång själv utan nån bestämd dag. Jag är där o rider Cecar varannan tisdag. Han är en mörkbrun liten busig sak!     

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards